Maksut

Lukukausimaksut 2024-2025

Lukukausimaksu laskutetaan kaksi kertaa vuodessa, syys- ja kevätlukukaudelta erikseen. Yhdessä lukukaudessa opetusta on noin 17 kertaa merkityn opetustunnin keston verran. Hinta määräytyy tuntien keston mukaan.

Varhaisiän kuvataidekasvatus 75 min 170€
Kuvismuskari (2 opettajaa) 60 min 166€
Kuvismuskari (2 opettajaa) 90 min 225€

Kuvatanssi (2 opettajaa) 75min 10x lyhytkurssina (19.8. – 28.10, ei syyslomalla 14.10) Hinta: 165 €

Perusopetus 90 min 195€
Työpajaopetus 135 min 220€
Sisaralennus ja alennus toisesta kurssista on 12%:
– varhaisiän kuvataidekasvatus 20,40€
– perusopetus 23,40€
– työpajat 26,40€

Kannatusyhdistyksen jäsenmaksu

Kuvataidekoulun kannatusyhdistyksen vapaaehtoinen jäsenmaksu on 10€

Lähetämme vapaaehtoisen 10€ laskun lukukauden alussa sähköpostitse kaikille perheille.

Toivomme teidän kannattavan yleishyödyllisen, voittoa tuottamattoman yhdistyksemme toimintaa. Jäsenmaksun maksaneilla on äänioikeus kevätkokouksessa. Kannatusjäsenmaksu on vapaaehtoinen muille kuin kuvataidekoulun hallituksen jäsenille. Alla olevilla tiedoilla voi maksaa jäsenmaksun verkkopankissa.

Saaja: Keravan kuvataidekoulun kannatusyhdistys ry
Tilino: FI38 8146 9710 0881 04
Euro: 10,00
Viesti: Kannatusjäsenmaksu

Lukukausimaksu ja peruutusehdot

Lukukausimaksu laskutetaan kaksi kertaa vuodessa, syys- ja kevätlukukaudelta erikseen. Laskut toimitetaan e-laskuina sähköpostin liitteenä. Pyydettäessä toimistosta voi saada myös paperilaskun. Syksyn ilmoittautuminen koskee koko lukuvuotta, eli kevätlukukaudelle ei ilmoittauduta erikseen vaan opinnot jatkuvat automaattisesti.

Toimiston kanssa voi sopia eräpäivän siirrosta tai maksuaikataulusta.

Vanhoilla oppilailla on ryhmiin jatkoilmoittautumisen aikana etusija ja uudet oppilaat otetaan ilmoittautumisjärjestyksessä jatkoilmoittautumisajan jälkeen.

Uudet oppilaat voivat perua paikan maksutta lukukauden kahden ensimmäisen opetuskerran jälkeen viikon sisällä.

Kesken lukukauden lopettaneiden oppilaiden lukukausimaksuja ei palauteta.

Tuntien korvattavuus oppilaille:
Oppilas ei saa jälkikäteen niitä oppitunteja, jotka ovat peruuntuneet hänen oman poissaolonsa
takia. Oppilas saa ne oppitunnit, jotka ovat peruuntuneet esim. opettajan poissaolon tai koulun toiminnan takia.

Taloudellisesti tuettu oppilaspaikka

Vapaamuotoiset tuetut oppilaspaikat ovat haussa syyskuun loppuun saakka. Lähetä vapaamuotoinen hakemus sähköpostilla rehtorille osoitteeseen heidi.savilakso-saatsi@keravankuvataidekoulu.fi tai kirjeenä osoitteeseen Paasikivenkatu 5, 04200 Kerava. Maksuhuojennuksen perusteena on oppilaan kiinnostus kuvataideharrastukseen sekä perheen taloudellinen tilanne.

Uudet oppilaat voivat perua paikan maksutta lukukauden kahden ensimmäisen opetuskerran jälkeen viikon sisällä.

Vanhojen oppilaiden tulee tehdä mahdollinen oppilaspaikan peruminen ennen syys- tai kevätlukukauden alkua. Oppilaspaikan perumisesta lukukauden jo alettua, peritään 50 euron peruutusmaksu.

Keravan kaupungin harrasteseteli

Harrasteseteli on keravalaisille 7-29-vuotiaille nuorille suunnattu avustus. Harrasteseteliä voi käyttää mihin tahansa säännölliseen, järjestettyyn tai omaehtoiseen harrastustoimintaan tai harrastusvälineisiin.

Avustusta myönnetään hakemuksessa esitettyjen perustelujen ja tarveharkintaan pohjautuen 0 € – 300 € välillä. . Tukea myönnetään sosioekonomisin perustein. Avustus on harkinnanvarainen. Huomaa, että jos olet saanut saman kauden aikana harrastestipendin, et ole oikeutettu harrasteseteliin.

Avustusta ei ensisijaisesti makseta rahana hakijan tilille, vaan avustettavat kulut tulee laskuttaa Keravan kaupungilta tai toimittaa tosite tehdyistä hankinnoista Keravan kaupungille.

Käsittelemme ensisijaisesti sähköisen palvelun kautta tulleita hakemuksia. Mikäli sähköisen hakemuksen täyttäminen tai lähettäminen ei ole hakemusta tehdessä mahdollista, ole yhteydessä nuorisosihteeri Pekka Järviseen p. 040 318 4073 tai pekka.jarvinen@kerava.fi vaihtoehtoisesta hakemuksen jättämisen tavasta.

Lisätietoja voi kysyä nuorisopalveluista, laittamalla sähköpostia osoitteeseen nuoriso@kerava.fi.